Mrówka. Przyjaciółka Twojego domu.
Przy produkcji spotów kampanii wizerunkowych zawsze myślimy o jeden krok dalej. Bo przecież wizerunek to jedno, a sprzedaż to podstawa.
Tak konstruujemy spoty, aby można było je wykorzystać przy kampanii produktowej. 
W esencjonalnym fragmencie zachowujemy podstawowy przekaz, wypełniając limit czasu cenną informacją o bieżących promocjach.
Szanujemy pieniądze klienta, a takie działanie ma konkretny wymiar ekonomiczny. 
Klient mniej wydaje na produkcję spotów, mogąc w ten sposób kupić więcej czasu emisyjnego. A z anteny częściej uśmiecha się Katarzyna Dowbor.

Więcej

Mniej
PSB. Stawiamy na dom Podczas promocji sieci placówek handlowych bardzo ważnym elementem jest synergia  kampanii wizerunkowej i produktowej. Dlatego spot wizerunkowy sieci Polskich Składów Budowlanych został przygotowany tak, aby jeden pomysł kreatywny mógł pracować dla wielu Partnerów handlowych i umożliwiać prezentację dowolnego produktu. Takie podejście do spotu reklamującego produkt pozwala na znaczne oszczędności budżetowe, które można przeznaczyć na emisje.

Więcej
Pilarki Stihl Pilarki to spośród wielu urządzeń do lasu i ogrodu - najważniejszy produkt firmy Andreas Stihl. Coroczne kampanie prezentują najnowsze osiągnięcia techniczne Produktu oraz to co niezwykle ważne w reklamie produktu - cenę.

Więcej

Mniej
Kosy Stihl Wiosenna kampania kos spalinowych Stihl, pokazująca jak bardzo trzeba uważać, używając  kosy.

Więcej

Mniej
Promocja w Mrówce Sprzedaż promocyjna w Mrówce reklamowana jest przy pomocy spotów, emitowanych w TVP Info

Więcej

Mniej
Promocja w składach budowlanych PSB

Więcej

Mniej
Pilarki Stihl Pilarka Stihl dla rolnika jest nie tylko znakomitym narzędziem do cięcia drewna. Zdarza się, że staje się sposobem na radzenie sobie z każdym nietypowym problemem.
PS. Kot nie ucierpiał podczas produkcji spotu i nadal pracuje na planie filmowym.

Więcej

Mniej